Μπορούμε να Φέρουμε στη Φιλανθρωπική σας Οργάνωση πάνω από €6000 από ΔΩΡΕΑΝ Διαφήμιση Google
Google Ad Grant για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς: Εγκατάσταση και Διαχείριση
Το πρόγραμμα Ad Grants αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να φέρετε κόσμο στην ιστοσελίδα της φιλανθρωπική σας οργάνωσης. Φυσικά χωρίς κόστος. Η Digital Marketing Agency (DMA) βοήθησε πολλές φιλανθρωπικές οργανώσεις να αποκτήσουν το Google Ad Grants. Αν θέλετε το διαχειριζόμαστε για λογαριασμό σας.
ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ
Το πρόγραμμα Google Ad Grants προσφέρει 10.000 ευρώ δωρεάν διαφήμισης αναζήτησης στην πλατφόρμα Google AdWords σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις. Το Google Ad Grants λειτουργεί στην ίδια πλατφόρμα πληρωμής ανά κλικ AdWords, που εκατομμύρια επιχειρήσεις ξοδεύουν δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση παγκοσμίως.
Η DMA βλέπει πολλές φιλανθρωπικές οργανώσεις που διαθέτουν κονδύλια για ψηφιακή διαφήμιση. Δυστυχώς, όμως, δεν γνωρίζουν ότι το πρόγραμμα Google Ad Grants τους προσφέρει τη χρηματοδότηση για να διαφημίζουν στο διαδίκτυο.
ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ;
Η Digital Marketing Agency (DMA) έχει υποβάλει επιτυχώς αίτηση για το Google Ad Grants για λογαριασμό πολλών φιλανθρωπικών οργανώσεων μέχρι σήμερα. Έχουμε στη συνέχεια να διαχειριστούμε ένα μεγάλο μέρος αυτών των φιλανθρωπικών οργανώσεων που δαπανούν το Ad Grant.
Είμαστε σε θέση να διαχειριστούμε ολόκληρη τη διαδικασία για λογαριασμό σας, από την αίτηση επιχορήγησης μέχρι την οικοδόμηση του λογαριασμού και των καμπανιών και τη βελτιστοποίηση του συνεχούς λογαριασμού.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να ανακαλύψετε εάν δικαιούστε €10,000 μηνιαία δωρεάν διαφήμιση.
ΓΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ AD GRANT
Στη Digital Marketing Agency (DMA) μένουμε ενημερωμένοι με τις αλλαγές της Google στο φιλανθρωπικό πρόγραμμα Ad Grants, ώστε να διασφαλίσουμε ότι το πληρωμένο PPC της μη κερδοσκοπικής εταιρίας όχι μόνο παραμένει στις κατευθυντήριες γραμμές, αλλά Η Digital Marketing Agency (DMA).
Από τον Ιανουάριο του 2018, η Google καθιέρωσε αυστηρότερους κανονισμούς για φιλανθρωπικούς οργανισμούς με έναν υπάρχοντα λογαριασμό Ad Grants, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας για τη βελτίωση της σχετικότητας των διαφημίσεών της στους χρήστες.
ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΗΣ GOOGLE ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
- Οι Ad Grants πρέπει να έχουν μια συγκεκριμένη γεωγραφική στόχευση
- Όλες οι καμπάνιες να διαθέτουν τουλάχιστον 2 ομάδες διαφημίσεων
- Όλες οι ομάδες διαφημίσεων να διαθέτουν τουλάχιστον 2 ενεργές διαφημίσεις
- Έχουμε πολλές επεκτάσεις διαφημίσεων για συνδέσμους ιστότοπου σε όλες τις καμπάνιες
- Το ποσοστό του κλικ πρέπει να παραμείνει πάνω από το 5%
- Να συνδέεστε στον λογαριασμό τουλάχιστον μία φορά το μήνα
- Πρέπει να γίνεται κάποια αλλαγή στο λογαριασμό κάθε 90 ημέρες
Οι φιλανθρωπικές οργανώσεις πρέπει να παραμείνουν σε επαγρύπνηση για τις εκστρατείες τους στο Ad Grants, για να διασφαλίσουν ότι δεν παραβιάζουν τις νέες οδηγίες και ανακαλούν το λογαριασμό τους.
Αφήνοντας τη νομιμότητα των επιχορηγήσεων στα χέρια της αξιόπιστης ομάδας του PPC, θα πάρουμε από πάνω σας αυτό το άγχος, διασφαλίζοντας ότι διατηρείτε μια σταθερή ροή σχετικής κυκλοφορίας στον ιστότοπό σας, δίνοντάς σας περισσότερο χρόνο να εστιάσετε στις σημαντικές πτυχές της λειτουργίας της φιλανθρωπίας σας.
Για να εξασφαλίσετε ότι η χορηγία διαφημίσεων λέξεων-κλειδιών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα παραμένει στους αυστηρούς κανονισμούς της Google, επικοινωνήστε μαζί μας!