Χρησιμοποιήστε το Διαχειριστή Ετικετών της Google για να παρακολουθείτε εύκολα τις αλληλεπιδράσεις και τη συμπεριφορά των χρηστών

Το GTM (Google Tag Manager = Διαχειριστής Ετικετών της Google) είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος υλοποίησης των αποσπασμάτων κώδικα για τον ιστότοπό σας αμέσως με τον έλεγχο έκδοσης. Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας δεν θα κινδυνεύει από την τυχαία κατάργηση του βασικού κώδικα. Ο Διαχειριστής Eτικετών της Google (GTM) μας επιτρέπει να προσθέσουμε τις παρακάτω υπηρεσίες και λειτουργίες στον ιστότοπό σας χωρίς την ανάγκη προγραμματιστή:

  • Το Google Analytics και το AdWords
  • Funnel και παρακολούθηση συμβάντων
  • Παρακολούθηση ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Παρακολούθηση στόχου
  • Προσαρμοσμένο HTML

Επιπλέον, ο Διαχειριστής Ετικετών της Google σάς επιτρέπει να δημιουργείτε ή να διαχειρίζεστε εύκολα χρήστες. Έχετε τη δυνατότητα να δοκιμάζετε και να εντοπίζετε σφάλματα από τα αποσπάσματα κώδικα πριν να μοιραστείτε με μια έκδοση.

Πολλοί από τους πελάτες μας χρησιμοποιούν τις δεξιότητες διαχείρισης ετικετών Google σε συνδυασμό με το Google Analytics. Μαζί παρέχουν πληροφορίες για τις αλληλεπιδράσεις και τη συμπεριφορά των χρηστών.

Η Digital Marketing Agency (DMA) μπορεί να ρυθμίσει και να εγκαταστήσει το Διαχειριστή Ετικετών της Google για ιστοσελίδες WordPress ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Έχουμε διαχειριστές ετικετών Google και συμβούλους του Analytics, οι οποίοι μπορούν να παρέχουν εκπαίδευση στο χώρο και οδηγούς βήμα προς βήμα, οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να χρησιμοποιήσετε αυτό το όλο και πιο πολύτιμο δωρεάν εργαλείο.