Βάζουμε την Επιχείρησή σας Μπροστά από το Πλήθος

Πληρωμή ανά κλικ για start-up εταιρίες και νέες επιχειρήσεις

Το να κάνετε τα πράγματα να τσουλήσουν ομαλά σε μια νέα επιχείρηση δεν είναι ποτέ εύκολο. Η εύρεση του προϋπολογισμού είναι δύσκολη και η εύρεση ενός προϋπολογισμού μάρκετινγκ είναι ακόμη πιο δύσκολη. Στην DMA, οι ιδρυτές μας προέρχονται από ένα περιβάλλον νεοϊδρυόμενων εταιρειών, με εμπειρία στον κλάδο της τεχνολογίας / διαδικτύου. Έχουμε βρεθεί και εμείς στη θέση σας. Επομένως, μπορούμε να κατανοήσουμε τα διλήμματα που θα αντιμετωπίσετε. Μπορούμε να σας βοηθήσουν να λάβετε τις σωστές αποφάσεις.

Η διαφήμιση του PPC, μέσω του Google, του Bing, του Facebook και του LinkedIn, μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για τις νέες επιχειρήσεις. Μια επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει το σχέδιο μάρκετινγκ. Αυτό γίνεται εξετάζοντας την εκτιμώμενη επισκεψιμότητα αναζήτησης για μια γεωγραφική περιοχή και την εκτιμώμενη μέση τιμή κόστους ανά κλικ.

Μια επιχείρηση θα μπορούσε να εκτιμήσει με ακρίβεια ότι με 10.000 αναζητήσεις την ημέρα, θα μπορούσε να οδηγήσει 100 επισκέψεις στην ιστοσελίδα τους. Όλο αυτό με κόστος €1 ανά κλικ, που τους κοστίζει συνολικά €100. Με συντελεστή μετατροπής 2% θα υπολογίζονταν κατά μέσον όρο 2 νέοι πελάτες ημερησίως, δημιουργώντας έσοδα ύψους περίπου €1.000.

Δεν λέμε ότι όλες οι επιχειρήσεις θα δουλέψουν όπως το παραπάνω παράδειγμα. Αλλά το πλεονέκτημα της διαφήμισης του PPC για τις νέες επιχειρήσεις είναι ότι πληρώνετε μόνο όταν κάποιος έχει πληκτρολογήσει μια φράση που είναι πολύ σχετική με εσάς.

Με λίγα λόγια..

Το PPC είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τις νέες εταιρείες. Γνωρίζετε ότι αναπόφευκτα θα πάρει χρόνο να ανέβετε στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Η ηλικία του τομέα (domain name) είναι ένας από τους παράγοντες που περιλαμβάνονται στους αλγορίθμους των μηχανών αναζήτησης. Αυτοί μπορούν να επιταχύνουν την κίνηση των SERPS δύσκολα για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις. Εμείς θα συνιστούσαμε συνήθως ένα υψηλότερο αρχικό προϋπολογισμό του PPC που μειώνεται καθώς οι επιδόσεις SEO αυξάνονται και οι βαθμολογίες αρχίζουν να βελτιώνονται.

Εάν είστε start-up εταιρεία, σε οποιαδήποτε βιομηχανία, και χρειάζεστε μερικές συμβουλές σχετικά με το αν το PPC θα ήταν επωφελές για την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι ο προϋπολογισμός δεν είναι πάντα διαθέσιμος, επομένως, ας αναλύσουμε την επιχείρησή σας, την αγορά και τις δυνατότητες του PPC και να σας προσφέρουμε μια ανοικτή και ειλικρινή εκτίμηση σχετικά με τη δυνατότητα διαφήμισης του PPC να σας αυξήσει το εισόδημα.