Αυξήστε τις Λήψεις των Εφαρμογών σας

Η ομορφιά του PPC ήταν πάντα στο ότι υπάρχει πλήρης διαφάνεια μεταξύ του τι πληρώνετε και των αποτελεσμάτων που παίρνετε. Για τους προγραμματιστές εφαρμογών, ένας από τους βασικούς στόχους είναι οι χρήστες να εγκαθιστούν την εφαρμογή στο τηλέφωνό τους. Γι’ αυτό οι πλατφόρμες διαφήμισης στο διαδίκτυο κάλυψαν αυτό το κομμάτι.

Με τον ίδιο τρόπο, όπως σε κάθε πλατφόρμα διαφήμισης επί πληρωμή επιλέγετε το κοινό-στόχο σας. Μετά βλέπετε πόσα θέλετε να πληρώσετε ανά εγκατάσταση. Στο κοινό σας θα εμφανιστεί μια διαφήμιση με σαφή πρόσκληση για δράση για εγκατάσταση. Αυτή η διαφήμιση θα οδηγεί στο app store που σχετίζεται με τη συσκευή του.

Facebook App-Install Advertising

Όπως και κάθε άλλη διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την προηγμένη στόχευση δημογραφικών στοιχείων και ενδιαφερόντων. Θα βρούμε ποιες εικόνες και κείμενα χρησιμοποιούνται για την προώθηση της εφαρμογής σας. Έπειτα, οι διαφημίσεις σας θα προβάλλονται στο Facebook. Μπορούμε να καθορίσουμε σε ποιες συσκευές και / ή λειτουργικά συστήματα να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.

Το Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, επομένως έχει τον μεγαλύτερο όγκο διαφημιστικής προσβασιμότητας και εμπλοκής. Αν θέλετε να μάθετε γρήγορα πόσο καλά ταιριάζει η εφαρμογή σας σε ένα κοινό, το Facebook είναι η πρώτη επιλογή.

Twitter App-Install Advertising

Το Twitter επιτρέπει στους διαφημιστές να δημιουργούν «Κάρτες» που είναι συγκρίσιμες με τις διαφημίσεις Facebook. Υπάρχει το κείμενο στα tweet, μια εικόνα και ένα κουμπί κλήσης για δράση.

Η πλατφόρμα διαφημίσεων του Twitter αναπτύσσεται ταχύτατα, αλλά εξακολουθεί να είναι σε μικρή κλίμακα. Από την εμπειρία μας, το κόστος ανά εγκατάσταση που μπορεί να επιτευχθεί είναι παρόμοιο με το Facebook. Ωστόσο ο όγκος αφοσίωσης είναι περίπου 10-20% του Facebook.

Διαφήμιση εγκατάστασης εφαρμογής Google

Μπορούμε να προβάλλουμε διαφήμιση στο Google’s Search and Display network, καθώς και στο YouTube.

Με το Search network, θα μπορούσαμε να προσφέρουμε στους χρήστες την αναζήτηση διαφόρων όρων, για παράδειγμα “καλύτερες ταξιδιωτικές εφαρμογές 2015”. Με το δίκτυο εμφάνισης, θα επιλέγαμε ιστότοπους ή άλλες εφαρμογές που σχετίζονται με το κοινό-στόχο σας. Στη συνέχεια θα εμφανίζονται διαφημίσεις που έχουν μια πρόσκληση για δράση για εγκατάσταση (call to action).

Το YouTube είναι η 2η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο. H προώθηση της εφαρμογής σας στους χρήστες μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία. Εδώ δεν είναι δυνατή η εμφάνιση διαφημίσεων με σύνδεσμο προς το κατάλληλο κατάστημα εφαρμογών. Aλλά, εάν διαθέτετε περιεχόμενο σε βίντεο, η διαφήμιση στο YouTube μπορεί να αυξήσει την ενημέρωση για την εφαρμογή σας. Ακόμη, δημιουργήτε ένα ακόμη σημείο απ’ το οποίο οι πιθανοί πελάτες σας μπορούν να δουν την εφαρμογή σας.

Όσον αφορά τους προϋπολογισμούς για οποιοδήποτε από τα παραπάνω δίκτυα, όλα εξαρτώνται από την κατηγορία και το κόστος της εφαρμογής σας για να αποφασίσει το κατάλληλο κόστος στόχου ανά εγκατάσταση. Επικοινωνήστε μαζί μας και μπορούμε να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε.