Διαφήμιση στο LinkeIn

Η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για επαγγελματίες που εργάζονται
LinkedIn Advertising – Αμειβόμενες Κοινωνικές Υπηρεσίες
Ψάχνετε να ενημερώσετε τους επαγγελματίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας;

Με πάνω από 400 εκατομμύρια χρήστες, το LinkedIn είναι το κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι την επισκέπτονται καθημερινά για να διαβάσουν τις ειδήσεις που σχετίζονται με τη βιομηχανία, την καριέρα κ.α. Οι μορφές διαφήμισης είναι παρόμοιες με το Facebook, αν και λίγο πιο απλές. Με τη διαφήμιση του Linkedin, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα με ευρύ φάσμα κριτηρίων, όπως:

  • Τοποθεσία
  • Εκπαίδευση
  • Βιομηχανία
  • Τίτλος θέσης / Λειτουργία / Προτεραιότητα
  • Χρόνια Πείρας
  • Συνδεδεμένες Ομάδες ή Εταιρείες

Χρησιμοποιώντας αυτές τις επιλογές στόχευσης, μπορούμε να βελτιώσουμε το προτιμώμενο κοινό σας. Έτσι εξασφαλίζουμε το βαθύτερο επίπεδο συνάφειας σε οποιονδήποτε μελλοντικό πελάτη που βλέπει τη διαφήμισή σας. Αυτή η στόχευση μας επιτρέπει να στοχεύουμε ειδικά τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σε μεγάλους οργανισμούς. Οι διαφημίσεις Linkedin είναι ιδανικές για την οδήγηση διαφόρων KPI. Από την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στην επισκεψιμότητα και τις μετατροπές ιστότοπων.

Ως έμπειρος διαφημιστικός οργανισμός της Linkedin, έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιούμε διαφημίσεις με πληρωμή στο Linkedin με τον οικονομικότερο τρόπο για την επιχείρησή σας.

Τύποι Διαφημίσεων στο LinkedIn

Επί του παρόντος, υπάρχουν δύο κύριες επιλογές όταν πρόκειται να δημιουργήσετε τις διαφημίσεις σας στο Linkedin:

  • Χορηγούμενες ενημερώσεις: μια μορφή πληρωμής ανά κλικ. Σας επιτρέπει να προωθήσετε μια ανάρτηση από τη σελίδα προφίλ της εταιρείας σας και να την πάρετε μπροστά σε ένα σχετικό κοινό. Αυτό μπορεί να είναι μια μεγάλη προβολή επωνυμίας. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε εύκολα μια συζήτηση σε ένα συγκεκριμένο θέμα προωθώντας ένα άρθρο που έχετε γράψει. Ή να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες επαναληπτικού μάρκετινγκ για να παρέχετε σχετικά μηνύματα στους χρήστες σε σημεία που στοχεύουν στο στόχο τους κατά την αγορά ή τη λήψη αποφάσεων
  • InMail: στέλνετε εξατομικευμένα μηνύματα απευθείας στα inboxes του LinkedIn του κοινού-στόχου σας.
    Δυναμικές διαφημίσεις: Αυτή η αποτελεσματική μορφή ζευγών την εικόνα προφίλ των χρηστών-στόχων σας δίπλα στο εμπορικό σήμα σας για μέγιστη φιλοδοξία.
    Οι διαφημίσεις Linkedin είναι αποτελεσματικές τόσο από κοινωνική άποψη όσο και από πλευράς ΔΕΗ, καθιστώντας τους ένα ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο προώθησης της επιχείρησής σας.

Είναι δική μας δουλειά να παραμείνουμε στον παλμό, οπότε έχοντας έναν από τους ειδικούς της Linkedin που σας έχουν ανατεθεί σημαίνει ότι η επιχείρησή σας θα είναι πάντα στην πρώτη γραμμή της διαφήμισης του Linkedin.

Για τους πελάτες μας B2B μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι έχουμε δει μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματα της ΔΕΗ μας που προέρχονται από το LinkedIn.